Fırın koku yapıyor
Fırınınız kullanım sırasında bazı beklenmedik davranışlar sergileyebilir ve ortaya çıkan sorunlar ürününüzden tam olarak faydalanmanızı engelleyebilir.
İlk kullanımda koku ve duman geliyorsa
Fırınınızın ilk kullanımında koku olması normal bir durumdur. Fırının tüm aksesuarlarını ve tepsilerini çıkarıp boş olarak maksimum sıcaklıkta 30 dakika çalıştırın. Sonrasında fırını kapalı konuma getirin. Soğuduktan sonra içini ıslak bir bez veya sünger ile temizleyip kurulayın.
Mümkünse her kullanımdan sonra, yoksa sık sık fırın içi temizliğinin mutlaka yapılması gerekir. Aksi takdirde zamanla fırın içinde kalan yemek atıkları yanarak koku oluşmasına neden olabilir. Tüm bu adımları denedikten sonra sorun devam ederse 444 0 888 numaralı çağrı merkezi hattını arayarak müşteri hizmetleri ile iletişime geçin.
Kablo yanığına benzer bir yanık kokusu geliyorsa
Kablo yanığına benzer bir yanık kokusu alıyorsanız yetkili servis kontrol etmelidir. Bu durumda fırını kapalı konuma getirin. Fırının bağlı olduğu fişine ulaşabiliyorsanız fişten çekin; ulaşamıyorsanız sigortadan kapatın. Arıza kaydı için 0850 210 0 888 numaralı telefon ile Arçelik çağrı merkezimizden veya +90 544 444 08 88 numaralı telefon ile Arçelik Destek WhatsApp hesabımızdan destek alabilirsiniz.
Yardım mı gerekli?
Probleminizi en güvenli ve hızlı şekilde birlikte çözebilir, servis randevusu oluşturabilirsiniz.