Sayfanın başına ulaştınız.

Bize Ulaşın

Teknik Destek ve Servis Randevusu

Yaşadığınız problemleri en güvenli ve hızlı şekilde birlikte çözebilir, servis randevusu oluşturabilirsiniz.

Destek Al
İletişim Formu

Aşağıdaki formu doldurarak sorularınızı bize iletebilirsiniz. En kısa sürede size yanıt verilecektir. İşaretli alanların doldurulması zorunludur.

Arçelik ürünleri ile ilgili her türlü soru, görüş ve önerileriniz için bize yazabilirsiniz.
Bizlerle iletişime geçmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verilerinizin işlenmesine yönelik ayrıntılı bilgilere Aydınlatma Metni üzerinden ulaşabilirsiniz
Mesajınız İletildi

Teşekkür ederiz.

ADRES

Caferağa Mahallesi Albay Faik Sözdener Caddesi
No:19 34710 Kadıköy/İstanbul
ÇALIŞMA SAATLERİ: 7/24

KAYITLI ELEKTRONİK POSTA (KEP)
arcelikpazarlamaas@arcelikpazarlama.hs02.kep.tr
WHATSAPP
Whatsapp Destek Hattı: 0 544 444 08 88
Qr

Sıkça Sorulan Sorular


Arçelik ile Nasıl İletişime Geçebilirim?
Teknik Destek ve Servis Randevusu üzerinden yaşadığınız problemleri en güvenli ve hızlı şekilde birlikte çözebilir, servis randevusu oluşturabilirsiniz.

Arçelik Müşteri Hizmetlerinden Hangi Konularda Destek Alabilirim?
Ürünler, garanti ve servislerimizle ilgili tüm konularda destek alabilirsiniz.

Arçelik Müşteri Hizmetleri Aracılığıyla Teknik Servis Randevusu Alabilir miyim?
Dilerseniz 0850 210 0 888  numaralı Arçelik Çağrı Merkezi Hattı’nı arayarak bilgi ve destek alabilir ya da Teknik Destek ve Servis Randevusu üzerinden kolaylıkla randevunuzu oluşturabilirsiniz.

Arçelik Müşteri Hizmetleri Çalışma Saatleri
7/24 WhatsApp Destek Hattı üzerinden 7 gün 24 saat destek ekibimizle görüşebilir ya da Teknik Destek ve Servis Randevusu üzerinden 7 gün 24 saat servis randevusu oluşturabilirsiniz.